stavmat pontok és szállítási feltételek

STAVMAT PONTOK

Kérjük válassza ki az Önhöz legközelebb lévő STAVMAT PONT-ot! A térképen lévő ikonokra kattintva megtekintheti az adott áruház pontos címét, az egér görgőjével pedig közelíthet az adott városra.

Árukiadás a STAVMAT Pontokon: Hétköznap 8:00-16:00, szombaton: 8:00-12:00.

Kérdés esetén keresse ügyfélszolgálatunkat: +36 (80) 620-000, webshop@stavmat.hu

Az ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P: 8:00 – 16:00. A nyitvatartási időn túl írjon e-mailt!

Örömmel várjuk érdeklődését, megkeresését!


SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A Honlapon található árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót, és a készlet erejéig érvényesek. Az árváltozás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem tudunk vállalni.

Ön a Honlap használatával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató irányába leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelései fizetési kötelezettséget vonnak maguk után.

A megrendelt termékek árát és a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket Ön az alábbi fizetési módok igénybevétele útján egyenlítheti ki:

– Banki előreutalással / a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel (Számlavezető bank: Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe, forint számlaszám: 10800007-60000000-13604002)

– Utánvétel az átvétellel egyidejűleg.

– Bankkártyával illetve készpénzzel, amennyiben a terméket valamelyik STAVMAT ponton, vagy POSTA ponton, vagy valamelyik MOL ponton veszi át.

Banki előreutalással, illetve a Szolgáltató számlavezető bankjába történő befizetéssel történő teljesítés esetén kérjük, szíveskedjen a megrendelt Termékek vételárát, a fuvarozás díját és egyéb költségeket a a visszaigazolt szállítási határidő előtt legalább 5 (öt) munkanappal megfizetni.

Aktuális szállítási költségeink: Letöltés PDF formátumban

A kádak, kabinok, egyéb terjedelmes termékek szállítási költsége eltérhet, nagy méretükből adódóan.


STAVMAT Ponton történő átvétel

A STAVMAT Ponton történő átvétel alapvetően ingyenes. Nagyobb mennyiség megrendelése esetén azonban előfordulhat, hogy az átvételt több részletben tudjuk megoldani. Ezzel kapcsolatban minden esetben felveszi a kapcsolatot az ügyintéző a megrendelővel és a részleteket, feltételeket leegyezteti.

Postai kiszállítás

A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi Magyarország területén, az Ön által megadott szállítási címre munkanapokon. Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nincs kiszállítás. A címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap SMS-ben vagy e-mailben.
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor kérjük, haladéktalanul jelezze azt felénk.

A szállítási költség a termékek súlyától és a választott szállítási módtól függ. A szállítási költségekről holnapunkon kap tájékoztatást. Termékeit eljuttatjuk az Ön által megadott címre, MOL pontra, Posta Pontra valamint STAVMAT Pontra, azonban postafiókcímre kézbesítés nem lehetséges.

MOL Pontra valamint Posta Pontra meghatározott súlyú küldemény kézbesítését vállaljuk. MOL Pontra történő szállítás esetén a küldemény súlya nem haladhatja meg a 20 kg-t. Posta Ponti kiszállítás esetén pedig a szállítmány tömege maximum 30 kg lehet.

A fuvarozást a Szolgáltató fuvarozó (csomagküldő) igénybe vételével jogosult teljesíteni. Amennyiben a szállítási cím behajtási engedélyhez kötött övezetben található, ezt a Szolgáltató fele jeleznie kell a megrendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban. A behajtási engedéllyel kapcsolatban felmerülő díjak, költségek Önt terhelik. A házhoz szállítás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. Házhoz szállítás a termékek postai címre történő leszállítását jelenti, a föld szintjével megegyező magasságban telekhatárig és/vagy a kapuig. Szintkülönbség, emelet esetén további szállítást a Szolgáltató nem vállal. Ha a teljesítés a fent említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak az Ön kifejezett kérésére és költségére ismételjük meg.

A Termék(ek) átvételekor Önnek, vagy az Ön képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Amennyiben Ön nincs jelen a Termék átvételekor és képviseletéről sem gondoskodott, úgy az az Ön kockázatát és költségét képezi. A szerződésszerű teljesítés elismerése úgy történik, hogy Ön, vagy képviselője az átvételt igazoló dokumentumot a Termék(ek) átvételekor aláírja. A szállításból eredő esetleges töréskárt Ön köteles a Termék(ek) átvételekor haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül írásban bejelenteni. Ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. Ön köteles a törött, sérült darabokat a kárigény jogosságának megállapításáig megszámolható és ellenőrizhető állapotban a lerakás helyszínén megőrizni.

További részletek az ÁSZF –ben leírtak szerint.